Torsdag

Hallå! Idag är slutade jag vid elva eftersom vi hade randig eftermiddag. Så jag, Frida och Anna gick hem till Frida för att baka chokladberg, chokladbollsmet som man lägger som ett berg och täcker med pärlsocker. Mycket gott. Vi tittade även på vänner, var inne på datan och snackade. Mys.

I helgen har jag gjort lite olika. I fredags var jag, Cassi, Therese, Anna, Frida, Elli, och Johanna på café 60, vilket var supertrevligt. Jag åt en stor maräng och Johanna och Cassi åt värlens godaste chokladtårta. Latten som några tod var också sjukt god. Jag måste gå dit oftare.
I lördags vaknade jag runt nio eftersom jag hade fys-träningen 10-12. Vi körde b.la cirkelträning med först två minuter på varje station och sedan en och en halv på varje. Det värsta var höga knän på tjockmattorna, ren tortyr. Vi hoppade även över häckar m.m, som jag faktiskt upptäckt är ganska roligt, och avslutade med match. På kvällen var jag med Ellin, Rebecca skulle vart med men hann inte. Jolla och Lovisa har åkt skidor med klassen hela helgen så dem har man inte sett på länge. Men förrhoppningsvis på fredag.

Igår var jag, Anna, och till en början Jenny hos Hampus och skulle egentligen ha pluggat. Men det blev inte så mycket gjort så jag måste göra en del i helgen. Men det är ändå ganska lugnt med skolan hittils. Nästa vecka är värre.

Snart ska jag på träning vid halv sju och sedan försöka gå och lägga mig tidigt för en gång skull. Undrar om jag lyckas.

Förresten en mycket sorglig sak,  Heath Ledger dog i förrgår. :,(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback