Söndag

Den här helgen har varit riktigt lyckad och den är inte slut än.

I fredags bjöd Lovisa in mig, ellin och rebecca på middag med supergod tacos. Sedan åkte vi till några i Lovisas klass i vällingby där vi satt och snackade, fast inte så länge eftersom jag och ellin hade träning tidigt igår.

Så då gick man upp vid nio och åkte iväg och styrketränade i två timmar. Jag hatar tjockmattan.
Sedan åkte vi snabbt hem igen och gjorde oss iordning för att sedan åka till stan med våra päron för att se musikalen ``singing in the rain``. Den var välsigt bra och vi träffade även Jolla där som satt inte alls långt ifrån. Coolt. Efteråt gick vi till en restaurang där vi åt supergod mat. Efter denna lämnade jag och ellin våra päron och åkte för att möta lovisa i brommaplan. När vi satt och väntade på t-banan kom en kille och ruskade på ellin och örfilade mig. Har ingen aning om vem han var, men skum var han. När vi träffat lovisa tog vi bussen från brommaplan, och på den mötte vi ungefär hela min klass, fast alla skulle inte dit vi var påväg. Framme vandrade vi en bit till en fest som casi hade bjudit oss på. Men dagen var väldigt lyckad

Idag har jag pluggat lite och sovit mycket, och solen har varit framme hela dagen. 

Men nu måste jag rusa, ska träffa alla tjejor hos Jolla och baka semlor, som jag ogillar, och käka pizza.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback