Fredag

Idag är det fredag, vilket ni ju kan utläsa i rubriken. Idag börjar jag 12 vilket är superskönt. Vi har tre lektioner och sedan är det helg. Wiii! 

I helgen har jag och älsklingarna varit på Jollas land från lördag-söndag. Det var jättehärligt och vi hade skitkul. Det gjorde inget att det regnade i princip hela tiden. Vi hade planerat att grilla och bygga koja utomhus för att överraska våra skogsmullar Lovisa och Johanna. Men vädret stoppade oss så vi byggde koja och grillad marsmallows på ljus inomhus istället. Jag var arbetsledare för kojan och den vart grym. Rebecca sa att hon var hade en talang för kojor. Om hon hade fått bestämma hade vi hängt en filt över ett bord och sen var det klart. 
Men vi hade det underbart och vi badade i spöregnet t.o.m. Det enda som var ett stort minus var den ilska busschauffören och den irriterade kvinnan.

I onsdags var det dags för nollning inom skolan då vi skulle ha på oss fula mössor och balansera på linjer gjorda av tejp. Om vi gick utanför skulle vi bli dränkta med vattenballonger. Men lärarna beslagtog nästan alla vattenballonger och hindrade detta. Så det var ganska så misslyckat.

Igår var vi fem på Black Eyed Peas i Hovet. De var asbra och jag är mycket nöjd med konserten. Vi satt allra högst upp och kunde köra vår vackra dans under hela spelningen.

Men nu måste jag käka lunch.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback