Torsdag

Det första jag möttes av när jag kom hem var att det stod en person på min balkong.
Först blev jag lite chockad, innan jag förstod att det var en målare.
Så började jag tänka på hur tusan han kom upp dit, sen såg jag stegen som stod lutad bredvid.
Sen gick jag och började göra iordning mellanmål medan jag funderade på om jag skulle hälsa eller bara låta det vara. Så tänkte jag igenom hur vår konversation skulle bli.
- Hej!
- Hej!
- Ja... ehm.. du står på min balkong!
- Jo, jag misstänkte det.
- Jaja, okej.. fortsätt måla. Hejdå!

Så istället struntade jag i att behöva ha det stela samtalet med personen på balkongen och gick istället ner och satte mig framför datorn där ingen såg mig och jag slapp känna mig som en fisk i glasskål.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha han var ful, eller hur? ^^

Postat av: lisa

why? men de vet jag faktiskt inte.. gick inte ut och kollade, persiennerna var lite nedragna så jag såg bara konturerna.. varför skulle han var de? :P

2007-05-06 @ 11:42:48
URL: http://laaajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback