Söndag

Igår (lördag) var jag, lovisa, rebecca, johanna och ellinor på drellys fars 50-årsdag, där vi b.l.a serverade och fixade. Förutom alla vuxna var även ellinor lindh och jessica (jonas jobbarkompis dotter).
Vi hade jättertrevligt under hela kvällen och väldigt god mat förtärdes. Serveringen gick finfint och inga större olyckor skedde.

Vid tretiden begav vi oss hemåt, men vi fick skjuts av Kent (jollas pappa). Det var riktigt skönt.
Det ända var att vi hade lyckats hålla oss undan fran nåågra avslöjanden om schlagervinnarna. Men precis när vi satt oss i bilen brast kent ut ``Serbien vann``!
Det var ju lite olyckligt. Men hur skulle han veta att vi inte ville veta det. Jaja.

Jag, rebecca, lovisa ochh elly blev avlämnade hos ellinor (jolla skulle upp tidigt dan efter p.g.a tränarskurs). Där packade vi ihop hennes och lovisas grejer och drog hem till mig. Inte en kotte förutom vi sågs till på vägen.

När vi kom till vårt hus var det dags för uppesittarkväll med melodifestivalen. Vi drog ner persiennerna då det redan börjat ljusna utanför.
Så vi la oss i sofforna på övervåningen med täcken, kuddar och filtar och drog igenom de flesta bidragen. Skönt att kunna spola igenom allt snack och ´´reklam´´.
Ellinor den jäveln pallade inte trycket utan var så trött så hon tillslut gick ner och la sig. Vi andra satt uppe ett tag till.
Sverige gick det ju mindra bra för. Så lite besvikna gick vi ner och gjorde sällskap med ellinor nere i sovrummet.
Så där låg vi och snackade ett tag innan alla somnade sött vid drygt 05.45.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

haha jaaa, men jag ser det som att det måste bero på att jag jobbade hårdast under kvällen!! :p

Postat av: lisa

Eller så är det så att du är en trött jävel helt enkelt! :)

2007-05-14 @ 17:20:41
URL: http://laaajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback