Måndag

Idag blev ungefär tio pers sterila under gympan på eftermiddan. Vi spelade fotboll vilket resulterade som sagt till att en del pappadrömar krossades. Även en del fordon på parkeringen blev skadade. Så ett tips: Parkera aldrig på skolans parkering.
Även idag smög ett par japaner omkring i skolan och fotade och ritade. Dessutom följer de efter alla lärare och ser hur de går och rör sig mellan klassrummen. Fråga mig inte varför. Detta tyckte Paw (so-lärare samt mentor) var lite lustigt och bestämde sig för att ta ett par varv runt äggulan med en förvirrad japan i hälarna.

Idag bestämdes även skoltröjor. Då vår klass inte kunde komma överens blev det vi tjejer i klassen som fick designa en tröja. Gå in på
http://livligt.blogg.se/ om ni vill se reslutatet.

En annan sak som diskuerades var vad vi ska göra av klasspengarna. Vi har drygt 5000 spenn, 300 per skalle ca.
Gröna lund kom upp som förslag, även lisseberg, fast tyvärr tillåter inte vår budget detta. Men annars så.
Några förslag på vad man kan göra? Att dela upp pengarna känns ju så tråkigt.

Ikväll är det fotbollsträning. Apropå fotboll har världens förfärligaste bild lagts ut på sportnik som är ett närporträtt av mig. Jävla bosse eller vem det är som går runt och tar smygbilder på folk och lägger ut på internet för allmänheten. Tyck synd om mig säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha, nu ska ja in på sportnik o kika!!

Postat av: Rebecca

Checka er gästbok på Sportnik lajs!

2007-05-14 @ 19:54:54
URL: http://livligt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback