Lördag

Dagen har bestått av en välda massa gående. Jag, ellinor och stina har varit i stan i jakt på klänningar till avslutningsmiddan. I nästan 6 timmar i streck har vi gått runt och letat, utan resultat.
Usch, jag hatar när man gått en hel dag i affärer och kommer hem utan en enda pryl.
Glass och mat var väl det ända vi köpte, eller stina köpte en bikini också.

Men nu har gästligan invarderat vårt hem, kanske borde gå upp och vara lite social.
Senare ikväll ska jag höras med ellinor och stina igen. Mer vet jag inte.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jaså de har kommit nu! Haha ha så kul, jag kommer väl och räddar dig sen! ;)

Postat av: lisa

jupp de hade de gjort! och skratten dånade i hela huser, de var ett jävla liv däruppe :P
yees de jorde du också, tack för det ;)

2007-05-06 @ 11:40:31
URL: http://laaajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback