Fredag

Ellinor och Lena har precis lämnat huset vårt. De kom förbi vid ungefär åtta efter att de vart nere i åkis och hyrt film. Jonas har dock ingen aning om att de skulle förbi efteråt, kan ha att göra med att hans 50-årsfest är om åtta dagar. Han sitter fortfarande hemma och väntar på att de ska komma hem med filmen.
När han ringde och frågade vart de tog vägen efter kanske en timme svarade ellinor med att de åkt runt och kommit lite vilse. Är lite osäker på att den förklaringen höll, men han är lite sjuk så..

Under tiden de var här satt jag och ellinor i mitt rum och hon plågade mig med att sjunga och titta, om och om igen, på ``They're Taking the Hobbits to Isengard`` och så kollade vi på olika klipp på yourube, därbland
http://www.youtube.com/watch?v=cNEQ_XF5ebU&mode=related&search= där de har en allvarlig debatt om böghögar i villastan, lite underhållande måste jag säga.

Förresten är det ungefär bara 50 dagar kvar nu tills vi åker till malta. Jippi. Känns som nyss det var 100 kvar.
Åå jag måste göra en nedräkningslista tills dess, får väl bli imorn eller något.

God natt allesammans! 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jäkla mupp inslag!

Hur många böghögar är de inte hos oss per dag??

Postat av: lisa

lovisa: hahaha eller hur.. stackars han som pratar om när hab hamnat underst i en böghög, hoppas inte han blir mobbad..

jadu, fler än en iallafall, på enheten, i cafét, i bibblan, överallt är det böghögar.. hur skulle pojkarna överleva utan det i vår skola?

2007-05-05 @ 18:14:25
URL: http://laaajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback