sjuk

Japp.. den här veckan har jag framförallt tillbringat hemma p.g.a en rejäl förkylning.. men jag ska inte klaga. Det är ju inte direkt outhärdligt att slippa den stora betongbyggnaden i ett par dagar.  Fast jag tycker tv ska tänka lite mer på de som är hemma och är sjuka och vill se på något annat än repriser, lyckochansen och dubbelt upp av våra bästa år. Funderar på om jag ska skapa en ny kanal när jag blir äldre där det bara finns bra program som är speciellt anpassade till de sjuka och uttråkade. Det återstår att se...

Igår fick jag iallafall hasa mig upp ur sängen tidigt eftersom vi hade so-prov på 1a och 2a världskriget, ryska revolitionen, mellankrigstiden och sverige under krigsperioden. Detta har vi hållt på med ända sedan vårterminen började. Även om det var ett väldigt intressant område är det så jäkla skönt att det är över. 
Tycker att so-provet var nog med prov för en vecka. Men icke, ett matteprov har dom lyckats pressat in imorn också som våra utmattade hjärnor ska behöva ominstallera sig till. Vad synd att man är sjuk då, men får väl se om jag orkar imorn eller inte.

Men, men.. måste väl ta mig i kragen och räkna lite algebra om jag nu orkar imorn..

Bye!  

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ta dig i skinnet nu, men inte bokstavligen! Algebra är nyttigt för hjärnan!

Postat av: lisa

lovisa: hehe.. nee tack för att du e så omtänksam :P
hrm.. nyttigt? fast de e mest bara jobbigt..

2007-03-23 @ 17:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback