Lördag!

Ännu en solig dag har flytit förbi. Fast den är ju iochförsig inte över än.
 
I morse var det lite molnigt när jag vaknade, men nu har det spruckit upp under dagen och även idag har jag suttit ute ett tag och njutit. Fast det är dock något kallare i luften skulle jag tro.
Hoppas inte att värmen vänder bara, det skulle vara typiskt Sverige-väder. Men jag håller tummarna.

Idag har jag inte gjort så mycket, mest varit hemma och kopplat av. Åkte till gamlingen tellus (min kanin) som börjar bli gråhårig. Eller han har ju vart gråhårig hela sitt liv, men extra gråhårig. Han är ju iförsig ungefär 6 bast så de kanske inte är så konstigt, de e väl ungefär 60 år i människoår.

Sedan har jag som sagt varit hemma och slappat.
Och ikväll ska vi grilla. Andra gången för iår tror jag. Det blir alltid så sommar då :P
Får väl se vad som händer ikväll, kanske skulle höras med ellinor och stina.

Har inget roligt att berätta så det får väl räcka här.

Ha en trevlig kväll! :)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vi grillade också! Yummi!

Postat av: Ellinor

Jag åt också grillat! :)
sorry att vi inte hann göra något
puss o gonatt!

2007-03-31 @ 22:56:10
URL: http://drelly.blogg.se
Postat av: lisa

Lovisa: ja juste,mums, och tårtan fick ni för er själva? ;)

ellinor: hehe ojdå. halva hässelby verkar ha grillat! :P
de blir nästa gång
dröm sött, eller ja nu är det ju dag, men..

2007-04-01 @ 12:50:48
URL: http://laaajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback