lördag!

Här sitter jag med datan som min närmaste vän o skriver. Vad positiv jag låter. Sorry.

Men det är väl ungefär så min dag har sett ut; kollat på tv, lekt me datan och läst tidningar. Egentligen skulle jag behövt plugga en hel del eftersom vi har no-prov och inlämning på torsdag och jag har inte ens börjat. Jag lyfte upp boken t.o.m men där tog det stopp.. och de e väl de närmsa plugg ja kom idag.
Men tycker att jag förtjänade lite pluggfritt efter två tunga prov i veckan, så jag tänker inte ha dåligt samvete.

Igår kväll såg jag, Ellinor, Lovisa och Johanna på film hos lovisa. Det blev jag och ellinor som fick hura då stackars lovisa går på kryckor och johannas mat var sen. Så jag knallade ner till preem där jag mötte upp min käre vän. Vi hade bestämt i förväg att den här gången skulle vi inte stå och vela i trekvärt utan kära ett blixtbeslut. Och det började bra, vi fick syn på american pie 5- the naked mile. Även om de är nästan likadana är dom roliga dom där. Så vi tog den, nöjda med vårt snabba beslut. men då fick ellinor syn på ``säg att du älskar mig`` som vi båda har velat sett ett tag. Så satt vi fast. Vågar som vi är. 
Efter en lång stund av velande hit och dit bestämde vi oss tillslut för american pie. Men sen var det dags för att välja godis, vilket dock gick något snabbare.

Sen begav vi oss hem till lovisa där hon hade gjort så fint så. Sen kom jolla o vi knäppte på filmen.

Filmen handlar om Eric Stifler, som är kusin till Steven och Matthew Stifler.

Eric känner att han ligger illa till när han är på väg att bli den förste Stifler genom tiderna som inte förlorat oskulden innan han gått ur high school. När han då får en uppmuntrande tillåtelse till en skuldfri helg av sin flickvän Tracy  beger sig han och hans vänner Cooze  och Ryan ( till universitetet där Erics kusin Dwight Stifler går.

Där bestämmer dom sig för att springa den årliga "Naked Mile", där hundratals studenter springer nakna på gatorna, och det blir den vildaste helgen någonsin.


Ja.. som sagt var den väl ungefär som alla andra dessa filmer och ganska förutsägbar. Men den var underhållande och sådär pinsamt rolig. 

Men, men.. nu ska jag väl kolla om det går något bra på tv. Såg inte ut som de i tv-tidningen men får se vad jag hittar.

Bye! 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback