Torsdag

Om sex timmar sitter jag i bilen påväg mot Arlanda.
Jag, Lovisa, Ellinor och Stina åker nämligen till Malta imorgon. Där ska vi spendera de närmsta två veckorna och bara njuta av den härliga värmen.
Lite skola blir det ju tyvärr också, men bara fyra timmar per dag så det ska väl gå bra ändå. På helgerna är man ju ledig så vi börjar med två lediga dagar.
Men vi ska iallafall bo på hotell, alla fyra tillsammans och det känns jättebra.
Vi ska bo i stan så det kommer mest bli bad vid klippor men vi har pool iallafall.
Men nu måste jag packa i det sista och plocka ordning lite.
Ha en trevlig midsommar allihopa!!

Kommentarer
Postat av: malou

ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA MALTA, vilken stad åkte ni till?

Postat av: Rebecca

Ha det gött mina älsklings flickor!

2007-07-04 @ 09:58:18
URL: http://livligt.blogg.se
Postat av: lisa

malou: instämmer helt, käärlek!! vi åkte till en liten stad som hette bugibba, i norra malta..
har du vart där?
Rebecca: jaa de har vi haft, men har saknat er här hemma som bara den.. och snart åker du också iväg ju!! :,(

2007-07-07 @ 17:09:37
URL: http://laaajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback