Slut

..Imorgon är den sista av alla de hundratals dagar vi spenderar i trollboda.. 
..Det är så sorgligt när man tänker på allt man aldrig kommer få uppleva igen.. 
..Det finns dem som jag alltid kommer komma ihåg mer mer än alla andra och ni vet vilka ni är..

     ..Jag tänkte skriva ett långt inlägg om alla minnen och ...
       ..upplevelser jag har fått av åren tillsammans med er...
                  ..men det går bara inte att föra över i ord...
          ..Jag försökte men varför ska jag göra det när ni redan vet.. 
                   ..När ni vet hur mycket ni betyder... 
                               ..Hur underbara ni är... 
                        ..Jag kommer aldrig glömma...
              ..Er kommer jag bära med mig vart jag än går...
                                 
                                       ..Föralltid..

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Älskar dig lajs!

Postat av: Rebecca

Älskar dig Lisa, föralltid!

2007-06-12 @ 17:37:38
URL: http://livligt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback