Fredag

Nu är jag trött och lite hes. Både igår och idag har nämligen jag, ellinor, rebecca, lovisa och johanna jobbat på en maskinmässa vid barkarby flygstation. Vi har delat ut flygblad och skrikit på folk. En del har tagit omvägar, oförstårligt. Men vi har iallafall fått en hel del utdelat. Detta kan bero på att vi mutat folk med kexchoklad, prackat på en del människor flera tidningar och smygit flygblad i kassarna. Men annars så. 
Förutom hard work work har vi smusslat med en massa gratis godis, kexchoklad och mättat våra magar med. Lite mat fick plats också.
Men vi har haft väldigt roligt och knytit band med en hel del grannar från mässan. Vi har b.l.a utfört bytesrätt choklad mot kepsar och ballonger där vi dragit in helium och skrikit ut olika erbjudanden. En del skrattade medans vissa tittade med något nedvärderande blickar. Men men. Vi hade kul.  
Vi har även haft på oss kepsar samt upp-och-nervända kexchoklad-paket på skallarna för att dra till mer folk.  Är osäker på om det gick hem eller inte.

Igår, efter det hårda arbetet tog vi oss till trollbodaskolans kväll. Det var mindre kul.
Sen åkte jag, elly,stina och annika på träning. Vädret var inte något vidare. Grått och lite regn. Jaja.

Och idag kommer bror hem över sommarn, skoj. Förresten är det exakt tre veckor kvar tills vi far till malta!!!!


Kommentarer
Postat av: Stina

Din blogg är bra.

Postat av: Stina

tre veckor är även en bra tid, jag kanske också ska starta en nedräkning !, 22 åker vi va?? :D :O

2007-06-03 @ 00:46:21
URL: http://ensvensktiger.blogg.se
Postat av: Rebecca

Kartonger på huvufet är nog den bästa affäresiden vi någonsin kommit på! :D

2007-06-03 @ 15:00:14
URL: http://livligt.blogg.se
Postat av: lisa

stina: naaw tack så mycket, nu blev jag glad ;)
din är också väldigt bra!
jupp jupp det är asbra, men nu är det cirka 18 dagar kvar :D yes det gör vi, midsommarafton :P
rebecca: jo jag tror faktiskt den ligger bland de fem bästa måste jag medge, det ända minus var nackspärren som kom på köpet och den instängda känslan..

2007-06-03 @ 19:30:08
URL: http://laaajs.blogg.se
Postat av: Ellinor

du har inga funderingar på att uppdatera kanske?

2007-06-06 @ 15:22:05
URL: http://drelly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback