Blogg!

Hallo!

Nu har ja alltså skaffat en blogg. Ja, jag vet att jag är lite efter, men men. Bättre sent än aldrig!

Namnet var väl sådär halvfyndigt, men mina hjärnceller är för trötta för ansträngning..

idag har vi haft matteprov. Usch säger jag bara!
Men annars var det en ganska slapp dag med läsning, bild och nutidskrys och jag o ellinor gömde oss från städningen, jag förstår inte ens varför vi har den lektionen, ingen städar ju egentligen!

Ikväll ska jag äta middag med vännerna.. får se vad som händer sen..
Jaja, nu ska jag fortsätta med mitt TV-tittande!

Tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

LISA!! :D

Postat av: lisa

REBECCA!! e du inte stolt över mej? ;P

2007-02-03 @ 13:37:25
Postat av: Ellinor

welcome to the great world of blogging! ;)

2007-02-03 @ 14:47:04
URL: http://drelly.blogg.se
Postat av: lisa

ooh! thankyou very much!

2007-02-03 @ 15:43:00
Postat av: Johanna

hej lis, du ska inte känna att du är sent ute, jag har fortfarande inte kommit till kritan att starta en! :)

2007-02-06 @ 18:55:31
Postat av: lisa

johanna.: tihi! sant! ska du inte starna en då? :P

2007-02-06 @ 21:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback