Måndag

Ojojoj vilken lättnad. Idag hade vi spanska prov och har därmed inga prov kvar innan jul!! Förra veckan (som nog var den jobbigaste på hela terminen) är avklarad och nu återstår i princip bara naturkunskapsinlämning och en bildgrej till nästa tisdag. Men det är riktigt skönt ändå.
I lördags shoppade jag en massa kläder med mamma, och sedan på kvällen var jag hos Ellinor K där hon firade sin födelsedag som var i torsdags. Men det vart inte jättesent eftersom jag skulle upp och handla julklappar i stan igår med ellin, lov, reb och jolla.
Det var mycket trevligt och jag handlade klart alla julklappar till familjen. Mycket skönt att ha det avklarat.
Årets julskyltning på NK var som vanligt väldigt genomarbetad men lite plottrig. Det var synd att det inte snöade igår för då skulle jag nog fått mycket mer julkänsla. Istället ösregnade det emellanåt, vilket inte var så mysigt. Men, men..
Nu ska jag iallafall åka och träna med ellinor. Ska bli skönt då jag inte tränat på hur länge som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback