Söndag

Igår spelade jag match och laget vi mötte var Sköndahl. Det gick bra och vi vann med 6-3. Jag orkar inte sumera mer om den matchen. Sen var jag i princip bara hemma och städade lite i mitt stökiga rum. Till middag vart det grillat med pommes frites och guacamole. Sen kollad jag och pärona på Pirates of the Caribiens. 

Idag vaknade jag cih elva av att den jäkla damsugaren var igång. Sen förflyttade jag mig till johans gamla rum där det dånande oväsendet var mer avlägset. Nu ska jag snart åka till hässelby slott med ellin, jolla och dahl för att spana in våra skapelser, som vi gjort på bilden, i utställningen där. Därefter drar jag och jolla vidare för att träna 96-laget vid halv fyra.

Jag känner mig otroligt fantasilös så det här får räcka.

Imorgon är det Valborg!! Sommaren närmar sig bara mer och mer. Konstigt, med tanke på att tiden faktist går framåt..  

    

Kommentarer
Postat av: lisa

Ojdå! ser nu att jag gjort en Johanna.. damsugare ska det kanske inte stå..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback