Söndag

Idag har jag vandrat i hufvudstaden hela dan. Mina fötter gör ont.Vaknade klockan tio idag och gjorde mig iordning för att åka och hjälpträna ett av BPs -96 lag(Jollas kusins lag) tillsammans med Jolla och ellinor.Så kvart i 11 bar det av till kälvesta där de spelade cup. Så vi var med på uppvärmningen och lagets match, men eftersom de förlorade den matchen (attans) skjutsade agneta (jollas mamma) oss till pendeln där vi mötte lovisa och rebecca, vilken tajming. Som vanligt blev det jäkligt stressigt eftersom pendeln stod där och väntade och en lång kö ringlade sig framför oss. Och som vanligt var stämpeltryckaren seg och lugn och verkade inte lägga märke till våra stressade ansikten. Och som vanligt drar den jäkla spårvagnen precis när vi kommer. Så rebecca hoppade och skuttade lite ilsket innan vi gick och satte oss för att vänta på nästa i solen.  Väl i stan började vi med att mäta våra magar med mat. Detta följdes av en massa spring i affärer. Alla hittade något förutom jolla denna gång. Själv köpte jag köpte 2 linnen, 1 t-shirt, ett par trekvartsbyxor och en kofta. Därefter begav vi oss till mcdonalds för att fika (budgetvarianten) och sen tog vi t-banan hem.Vädret var helt underbart och jag hade bara shorts, linne och en tröja på mig. skööönt!Det var även ett perfa väder för att grilla, vilket pappa var igång med när jag kom hem. Det är alltid gott.Nej nu ropar mamma på mig, eftersom hon ska slingra mitt hår, Om vi nu har detta hemma..

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ja en jäkla luckgubbe.

men du, vi mätte väl inte våra magar?? ;)

Postat av: lisa

jaa.. luckgubbe kan man ju säga :P

Haha oopsi!
jodå vi ställde oss på rad och mätte vem som hade störst mage, du vann ellinor ;)

2007-04-16 @ 16:02:37
URL: http://laaajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback