Påsklov

Jao, nu är det påsklov och jag är glad. Sitter här i pyjamas och tofflor med min efterlängtade dator. För ett par timmar sen anlände jag och pärona från Vemdalen där vi spenderat dagarna dagarna sen i torsdags.
Där har vi för det mesta åkt skidor samt firat påsken bland påskkärringar, kycklingar, ägg, köttbullar et c.
För det mesta har det varit fint väder med strålande sol, ja sista dan tyckte t.o.m nån snowboardåkare att det var tillräckligt varmt för att använda en spindelmannen dräkt till skidkläder. Själv tyckte jag det såg ganska kallt ut trots solen.
Tog med mig bärbara datan upp ifall att, fast självklart funkade inte internet :( Men hade iallafall tagit med mig the sims som jag sysselsatte mig med då mormor o morfars utbud på kanaler (1an, 2an o 4an) inte räckte.

Orkar inte skriva så mycket mer om detta så jag avslutar här.

Ha ett fortsatt trevligt lov! (ni som inte bor i solna, sundbyberg och de andra ställena där lovet redan är förbi)  

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha, the sims!!
Skojjigt!

Postat av: lisa

lovisa:jupp de va de. har inte spelat på hur länge som helst..

2007-04-11 @ 11:05:50
URL: http://laaajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback