Onsdag

Äntligen är spanska provet över!! Ja, typ 100 glosor och en massa böjningar och annat usch och fy är avklarat!
Även muntliga nationella i engelska gjorde jag innan lunch, altså har jag inga nationella prov i engelska kvar, Jippi!!
På gympan visade vi upp vår dans inför två klasser, smått pinsamt. Dessutom hade min danspartner Fanny gått hem så jag fick stå där och snurra med mig själv. Fanny, om du är borta på dansdan kommer jag strejka!
Sen var det fotboll ute på grusplan vilket var ganska skoj, vädret var jättehärligt och solen värmde.

När jag kom hem satte jag mig på balkongen ett tag och fikade med käre mor, det var skönt. Sen kom Jolla och hämtade upp mig med moppen sin och det bar av till vällingby. Där spenderade vi 1 och 1/2 timme åt att träna ett av BPs 96-tjejlag, där johannas syssling går.

Ja, det är väl ungefär så min dag har sett ut, även idag fick jag magont p.g.a allt garv i matsalen. Jag tror matt-tanterna är väldigt irriterade på oss, men efter alla utkörningar därifrån som de har utsatt oss för, tycker jag de får tåla *lite* skratt.

Ne, nu ska jag duscha! Ikväll är det grey´s anatomy.. Yeey!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback