Fredag den 13e

Fredag den 13e började ju bra.. Jag gick och njöt i solskenet påväg till busstationen, sneglade mot klockan som stod på 11.25. Jag lunkade vidare i ganska lugn takt. Men så ringer telefonen och en stressad rebecca frågar flämtar ``vart är du? bussen är här!!!. Så jag börjar kuta så snabbt jag kan men självklart puttrar det röda fordonet iväg när jag äntligen fått syn på det. Blä. Så det blev till att sitta där på busstationen, lite halv svettig och rulla tummarna tills nästa buss gick 10 min senare. Så lite sen till frisörn blev man också, men hon var också sen så det jämnade ut sig. Så jag placerade mig i frisörstolen och fick ett skynke över mig.

45 minuter senare var mitt hår ungefär hälften så kort som det var innan klippningen började (det kändes så iallafall). Gaaah!! Meningen var ju att bara topparna skulle bort men icke!
Jaja, de e bara att vänja sig..

Sen bar det iväg till subway där de har väldigt goda mackor, (och kakor) om ni inte visste det. Så vi satte oss ute i solen och åt av vår fångst för att sedan dra vidare till affärerna.  Jag hittade en klänning och ett bar ballerinas. Lovisa köpte en present till kussen sin och nåt mer som jag inte kommer ihåg vad det var. Jolla köpte smink, klänning samt pennor o ritblock (där hon var på väg att få en rejäl rabatt men sumpade det) Rebecca fick ingenting. Eller jo juste en badhandske- de får man ju inte glömma. Sen kom Jollas mor och skjutsade hem oss, så våra stackars ben fick vila. Tack!

Och Ikväll ska vi träffas igen o hyra film eller bara umgås, det är alltid trevligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback