fotproblem

Det är så varmt och härligt men ändå går jag runt med tjocka tofflor utan att bli ett dugg svettig om fossingarna. Ne, istället fryser jag fortfarande om de små liven. Jag förstår inte, mitt underhudsfett måste ha fördelat sig ojämnt när jag föddes eller något. Det är det som jag hatar vid skidåkning, fötterna domnar bort efter några ynka minuter trots tjocka sockor.
Aja, tur att jag har min bäste vän värmekudden som kan hålla nedersta delen av benen varma om nätterna.

Så, nu har ni fått kort, väldigt intressant söndagsläsning!   

Kommentarer
Postat av: E

uuusch,kalla fötetr är aldrig bra (på båda sätten).
hur är Vemdalen,när kommer ni hem igen?
testa skrubba fötterna med fotsalt,man får igång blodcirkulationen bättre då! :)

Postat av: lisa

ellinor: Haha nee de e sant
De va bra i vemdalen, fint väder o en massa skidåkning. Vi träffade din mamma :P Du stannade hemma du ;)
Ooh tack för tipset! de ska jag testa nångång ;)

2007-04-11 @ 11:02:28
URL: http://laaajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback