Cupp

Det är lördag och jag har varit uppe sedan 7 i morse, det var inte kul att gå upp så tidigt när man egentilgen borde få sova hur länge som man vill. Men efter en kvart av klagande och lidande tog jag mig kraft och lämnade den sköna och underbara sängen och trevade upp för att göra mig iordning.
När jag var klar skjutsade pappa iväg mig till kungsängen där vi hade/har cupp. Första laget vi mötte var bollstanäs som vi spelade oavgjort mot. Det var riktigt varmt och solen brände så kommer nog vara lite röd ikväll. Det var ovant att spela på grus nu när man är så bortskämd med konstgräs. Men men, bara man inte ramlar och skrapar upp knäna bara så är jag nöjd.
Men sen åkte vi iallafall hem eftersom nästa match är 15.30.
 
Så nu sitter jag här och laddar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback